Jak získat zakázku? První dojem a transparentnost, radí Martin Ovári. | Easytask

Jak získat zakázku? První dojem a transparentnost, radí Martin Ovári.

Datum přidání: 05.01.2015

Kategorie: Easytask

Martin Ovári je v mnoha ohledech talentovaný dodavatel. Objednávat u něj můžete nejen grafický design, ale také zvládá audioprodukci a má výborný hlas. Díky tomu zvládne připravit i kvalitní audionahrávky a vynikající voiceovery. A na Easytasku jeho služby často využíváte...

Hezký den, pane Ovári, jak dlouho působíte v oblasti grafiky?

7 let. Začalo to zvědavostí. Skončilo prací, kterou miluji.

 

S čím vším jste schopen vašem klientům pomoci?

Na Easytasku působím především pod grafickým studiem ProMedier, které jsem založil společně s kolegou Radkem Vanatem. Pracujeme pro firmy a podnikatele, kteří chtějí dělat kvalitně a efektivně. Se stejnou důkladností a efektivitou se stavíme k našim klientům a nabízíme jim maximum z našich znalostí a dovedností.

 

Ať už jde o grafické zpracování webových stránek, návrh logotypu či propagačního materiálu, vše si zaslouží individuální přístup. A ten my klientům poskytujeme.

 

 

Z dobrých zdrojů vím, že chystáte do nového roku velké změny. Prozradíte našim čtenářům něco málo?

Ano, je to pravda. Bude se jednat obecně o posílení vizuálu projektu ProMedier. Navíc se dotknou změny i mne samotného. Kromě grafiky se stejnou dobu věnuji také rádiu. Pracuji na jedné jihomoravské rozhlasové stanici. Velké inovace se proto budou odehrávat i na poli mého osobním brandu.

 

Proč jste začal využívat Easytask?

Jsem člověk, který má rád jistoty a kontrolu nad děním v okolí. Easytask je stabilní portál s profesionálním a férovým přístupem k dodavatelům i poptávajícím.

 

Co všechno na Easytasku využíváte? Působíte jen jako dodavatel, nebo také poptáváte?

Primárně působím jako dodavatel. Ovšem možnost poptávat služby tady byla také. Už několikrát jsem využil mikroslužeb, a jsem nadmíru spokojený.

 

Máte zkušenost s jinými poptávkovými servery? Pokud ano, jakou?

Ano, zkušenost mám. Každý takový portál má své klady i zápory. Je to o lidech, na které narazíte. Neuhrazené faktury, problémová komunikace… Zná to snad každý. Na Easytasku jsem ale zatím narazil pouze na seriózní klienty.

 

Jak „bojujete“ s konkurencí ostatních dodavatelů? Jakým způsobem se snažíte dostat před ně?

Být lepší znamená být o krok napřed. Není na to univerzální recept. Musíte být zkrátka v obraze, sledovat trendy a být shopni na ně reagovat. Důležíté je nezamrznout na jednom místě. Buďte autentičtí a tím i důvěryhodní.

 

Co je podle Vás základním klíčem úspěchu dodavatele u poptávky?

První dojem a transparentnost. Potenciální klient musí hned vědět kdo jste, co děláte a co přesně nabízíte – jak mu přesně pomůžete.  Poté nastupují podpůrné prvky – váš vizuál.

 

Obdržel jste od klienta nějakou otázku, která Vás zaskočila a neměl jste na ní odpověď? Pokud ano, jakou?

Nebyla to ani tak otázka, jako přímo požadavek. Ale s tím se setkává každý. Pracovali jsme na pár webdesignech, které jsme následně skoro celé předělávali. Klient dokáže otočit ve vteřině. Naštěstí se jedná o vyjímečné případy. Většinou se snažíme s druhou stranou najít stejnou cestu a docílit tak stoprocentního výsledku.

 

Jakými aplikacemi či metodami si zjednodušujete práci? Používáte nějaké konkrétní aplikace, které můžete doporučit?

Určitě bych doporučil Dropbox. Je to aplikace, kterou používám každý den. Další šikovnou aplikací je Toggl. Velice jedodnuchý a efektivná způsob, jak sledovat váš čas strávený na projektech.

 

S Martinem Ovárim spolupracujeme i my. Hodně věcí, které na Easytasku vidíte, pochází právě z jeho dílny. Více o Martinovi se můžete dozvědět na jeho profilu nebo na stránkách jeho firmy ProMedier. Obracet se na něj můžete nejen s grafickými požadavky, ale také s poptávkami na zvukovou tvorbu a voiceovery. Viz Martinova mikroslužba Namluvím vám voiceover.