Mikroslužby na Easytasku končí, co bude dál? | Easytask

Mikroslužby na Easytasku končí, co bude dál?

Datum přidání: 01.06.2016

Kategorie: Easytask

V rámci vylepšování procesů na Easytasku jsme se rozhodli od 1.6. ukončit funkci mikroslužeb. Proto prosím dokončete veškeré objednávky a do 8.6.2016 nahrajte své faktury do našeho systému k proplacení.

Proč je outsourcing největším growth hackem roku 2016?
Děláme to pro více než 10813 registrovaných uživatelů, kterým outsourcing v Česku každý den pomáhá s jejich podníkáním. A také pro 4617 profesionálních grafiků, programátorů a dalších dodavatelů, kteří si díky Easytasku vydělávájí prací pro zákazníky z celé ČR.
 
Udržení vysoké kvality mikroslužeb bylo velice časově náročné. Ten čas chceme věnovat něčemu lepšímu! :) Připravujeme tak novou funkci Easytask For Business.
 

Rádi u nás poptáváte? Maximálně vám to usnadníme!

O co se jedná?

Je to služba pro firmy, které to s outsourcingem myslí vážně a chtějí sjednodit své dodavatele a řídit je z jednoho místa.
 
V praxi to vypadá tak, že firmy a jejich zaměstnanci dostanou zvláštní účet na Easytasku, ze kterého vkládají poptávky a vybírají dodavatele.

Co to znamená pro Vás?

  • Jedna souhrnná faktura za všechny vaše projekty měsíčně - sjednotíme všechny vaše projekty na jednu souhrnnou fakturu měsíčně.
  • Přednostní zobrazení poptávek - poptávky jsou v přehledu zvýrazněny a umístěny na vrchních pozicích. Jsou tak ihned vidět a upoutají pozornost největšího množství dodavatelů.
  • Zákaznická super-péče - výborným zákaznickým servisem jsme proslulí. ;) O firemní zákazníky ale pečujeme ještě s ještě větším úsilím! Případné spory a reklamace řešíme ihned a maximálně prozákaznicky.
Je důležité říci, že registrace do Easytask for Business je úplně zdarma!
 
Zařaďte se mezi firmy jako Škoda Auto, O2 či AXA a začněte používat ET4B jako první! Vyplňte tento formulář https://ef1.wufoo.eu/forms/zajem-o-et-for-business/ a outsorcujte profesionálně.