Top 10 trendů outsourcingu na začátku roku 2016 | Easytask

Top 10 trendů outsourcingu na začátku roku 2016

Datum přidání: 29.02.2016

Kategorie: Easytask, Outsourcing

Dodavatelé služeb zbystřete. Přinášíme vám 10 nejžhavějších oblastí, které na začátku roku 2016 frčí. Z těchto oblastí se na Easytasku objevuje nejvíce zakázek, takže máte největší šanci nějakou získat pro sebe.

10. Vývoj mobilních aplikací

Mobilní aplikace jsou čím dál žádanější. Oproti webovým vývojářům se vývojem mobilních "apek" nezabývá tolik dodavatelů. Z toho plyne i vyšší nákladnost vývoje. Pokud mobilní aplikace vyvíjíte, čekají vás zlaté časy.

 

9. Překlad

Dominance nejžádanějšího jazyka, angličtiny, stále trvá. Vedle angličtiny se objevuje čím dál více poptávka po němčině, ruštině a čínštině. Vedle překladu jsme zaregistrovali i několik poptávek po cizojazyčném copywritingu.

 

8. Úpravy e-shopů

Mnozí čeští (zejména začínající) podnikatelé vidí e-shopy jako snadnou cestu k zisku. Realita je samozřemě jiná a "e-shopisti" už v začátcích poznají, že to nebude jen o nasazení open-source e-shopového řešení na web. Proto evidujeme mnoho poptávek po úpravách e-shopu a customizaci zmíněných opensourcových řešení. Evidujeme jich dokonce tolik, že v tomto žebříčku obsadili osmé místo.

 

7. Vývoj komplexních webových stránek a aplikací

Na sedmém místě nejčastěji poptávaných kategorií se nachází vývoj webvých aplikací. Vše se přesouvá na internet. Hlavně startupy často potřebují pomoc s vývojem webových aplikací a startupů je na každém rohu hodně. A to se samozřejmě promítá i do poptávky po těchto službách.

 

6. Videoprodukce

Smartphone v každé kapse a Youtube - dva hlavní důvody, proč se vyplatí být videoproducentem nebo videoeditorem. Navíc v této oblasti není ani tak vysoká nabídka. Tím pádem si videoproducenti mohou účtovat poměrně vysokou hodinovou sazbu. Ta je částečně vykoupena dobou strávenou renderingem, nicméně pořád se jedná o lukrativní odvětví, které je čím dál více oblíbené i u zadavatelů.

 

5. Virtuální asistentka

Virtuální asistentky, toť nedocenitelná pomoc každého moderního podnikatele. Češi to začínají pomalu chápet a od osobních asistentek přechází k virtuálním. Dává to smysl, práce na dálku je dneska mnohem jednodušší, než zaměstnávat svého zaměstnance (a nejen z hlediska daní). Osobním asistentkám pomalu zvoní hrana, virtuální pomocnice vpřed!

Pozn. autora: O asistentkách mluvíme v článku jako o ženách, nicméně to rozhodně není genderově podmíněný job!

 

4. Webdesign

Web = základ. Podle superodborných vědců z nejmenované univerzity je věta "Chci web a chci ho mít hezký" nejčastěji používanou větou roku 2016. Ale nemusíte tomu věřit úplně.
Tak jako tak platí, že po webdesignu je sháňka. Když se zamyslíte nad tím, jak rychle se vyvíjí požadavky na (web)design, není se čemu divit. Webdesign v žebříčku sklidil bramboru.

 

3. Copywriting

Cinká bronz, přesouváme se ke copywritingu. Jak bojovat s tím, že člověk2016 prostě odmítá číst? Špičkovými texty. Potřebu mít top texty má každý podnikatel, který se chce kdekoliv prezentovat. Copy i mikrocopy jsou a dlouho ještě budou jednou z nejčastěji poptávaných oblastí.

 

2. Programování jednodušších www stránek

Jednoduššími webovkami myslíme prezentační weby (osobní/firemní weby bez pokročilých funkcí sloužící k prezentaci podnikatele či produktu). Už jsme zmínili v bodu 4, že web je základ. A když už máte design, tak web potřebujete naprogramovat. No a protože podnikatelé nemají čas sepisovat řádky kódů nebo to neumí, obrací se na odborníky.

 

1. Tvorba loga

I ten, co nemá vlastní web, má vlastní logo. Představa vlastního byznysu je bůhví proč v myslích českých podnikatelů neodmyslitelně spjata s vlastním logem. Logu je přikládán velký význam a někdy také nízký budget :-). Mnozí dodavatelé si však neuvědomují, že se po nich nechce stvořit nové logo pro Mercedes, ale logo pro malého podnikatele, nad kterým není třeba dumat stovky hodin. Proto někdy zakázku, která se dá sfouknout za hodinu, vidí jako neskutečnou výzvu a nacení ji na desítky tisíc. Ale to zabíháme jinam.
Důležité je, že v současné době jsou loga poptávána jako na běžícím pásu. Pokud se logodesignem živíte, máte pré.

 

Nabízíte služby a hledáte nové klienty? Jste na správném místě.

 

Tolik k současným (02/2016) trendům v outsourcovaných oblastech. Neváhejte s nabídnutím vlastních služeb. I pokud vaše odvětví zrovna "nefrčí" tak, jako jiná, vaše služby uvítáme. Easytask eviduje poptávky z více než 80 různých oblastí. Naši dodavatelé již pomohli realizovat přes 3000 projektů. Staňte se jedním z nich!