Proč je outsourcing největším growth hackem roku 2016? | Easytask

Proč je outsourcing největším growth hackem roku 2016?

Datum přidání: 31.05.2016

Kategorie: Outsourcing

Jste webová nebo kreativní agentura? Kolikrát už jste byli nuceni odmítnout klienty kvůli přetížení svých grafiků a programátorů? Nejspíše nebudete namítat, když řekneme, že v současném konkurenčním prostředí je potřeba najít ten správný growth hack (trik pro růst), abyste se mohli rychle rozvíjet.

Proč je outsourcing největším growth hackem roku 2016?Právě zde přichází na řadu growth hacking. Ale co to vlastně znamená? Growth hack znamená využítí fíglů, aby váš podnik nebo firma mohla rychle růst. Již tedy víte, co to znamená! Záludnější otázkou však je, jakou z mnoha dostupných growth hack strategií byste měli využít pro rozvoj svého podnikání. Určitě by to mělo být něco, co po celém světě změnilo pravidla hry mnoha podnikům v roce 2015.

Výzkum o vnímání designu a brandingu 2015 společnosti Designhill ukázal, že outsourcing byl jedním z nejúspěšnějších growth hacků roku 2015, a to zejména pro malé podniky a startupy. Outsourcing se stal osvědčenou strategií mnoha firem, aby se udržely v plusu. S roustoucí poptávkou po outsourcovaných službách jsme přesvědčeni, že spíše než výjimka bude outsourcing standardem. A tento poznatek přesvědčuje mnoho marketingových profesionálů a společností outsourcovat svůj marketing, grafický design a s nimi spojené potřeby, aby se mohli soustředit na svůj hlavní cíl. Stále nám nevěříte? Zkuste se podívat na tyto 3 statistiky a zjistěte, proč je outsourcing důležitou growth hackingovou strategií budoucnosti:

  • 53% vedoucích marketingu má v plánu svůj marketing outsourcovat. (Zdroj: Hubspot.com)

  • 78% malých podniků věří, že jim zaměstnání nezávislých pracovníků (tzv. freelancerů) poskytuje konkurenční výhodu. (Zdroj: Elance Survey)

  • 27% společností outsourcuje v rámci snižování nákladů. (Zdroj: com)

  • 90% podniků ve výzkumu uvedlo, že je outsourcing pro jejich rozvoj klíčový. (Zdroj: Economist.com)

  • Outsourcing může navýšit produktivitu a konkurenceschopnost 10 až 100krát. (Zdroj: Economist.com)

S těmito údaji se nelze divit, že se outsourcing pro podniky stal největším growth hackem, a to zejména pro startupy a malé podniky. Zaměstání odborníků pro každý úkon by startup mohl stát tisíce korun/stovky dolarů. Outsourcováním web designu, grafického designu apod. však můžete ušetřit nemalé náklady a papírování. Článek zveřejněný serverem money.cnn.com prozradil, že výzkum společnosti Elance mezi 837 malými podniky ve Spojených státech zjistil, že 3 hlavními výhodami outsourcování pro malé podniky jsou: nižší náklady, přístup k talentům nedostupným v okolí a rychlejší najímání. Avšak zpráva z The Economist uvádí, že outsourcing již není pouze o nižších nákladech, ale je strategickým nástrojem, který by mohl pohánět světovou ekonomiku 21. století. 36% podniků outsourcuje, aby mohlo těžit ze služeb inovátorů a 37% podniků outsourcuje ve snaze růst.

Vyzkoušejte outsourcing ještě dnes a oslovte více než 4585 ověřených profesionálů!

Podívejte se na několik důvodů, proč je outsourcování nejvýznamnějším growth hackem pro malé podniky a startupy:

  1. Efektivnost nákladů: Snižování nákladů je něco, co zůstává prioritou téměř každého startupu. Outsourováním se můžete vyvarovat mnoha výdajům v prvotních fázích podnikání. Výzkum z Johnchow.com dokonce uvádí, že outsourcing vám ušetří 60% režijních nákladů. Nemusíte si lámat hlavu s žádnými výdaji vynaloženými na infrastruturu a pracovní sílu. Nemusíte platit za údržbu kanceláře, elektřinu, pojištění svých zaměstnanců, daně a odstupné. Pro vás to znamená nemalé ušetřené peníze.

  2. Zvýšená produktivita: Jakožto majitel podniku máte omezené množství času a pozornosti. Outsourcováním přenesete práci na ostatní a můžete se soustředit na svoji hlavní činnost. Potřebná práce bude odvedena odborníky v oboru a vaše hlavní činnosti mohou na plné obrátky probíhat uvnitř organizace. Toto rozdělení vám dovolí zvýšit celkovou účinnost a produktivitu 10 až 100krát.

  3. Schopnosti a odbornost: Najít talentované zdroje s požadovanými schopnostmi a odborností za přijatelnou cenu je stále těžkým úkolem. Znamená to tedy, že si musíte sáhnout hluboko do kapsy, abyste mohli zaměstnat výborné lidské zdroje? Odpověď je NE! Ačkoliv je prakticky nemožné s omezeným rozpočtem najít extrémně talentované zaměstnance, outsourcing vám dovolí získat odborníka z oboru. Pokud jste například designová agentura, nemůžete si najmout různé odborníky na různé činnosti. V tomto případě vám designové outsourcingové služby ušetří práci spojenou s náborem zaměstnanců do firmy a přitom získáte odborníka v oboru.

  4. Nízké riziko: Když outsourcujete své projekty, přenesete zároveň zodpovědnost spojenou s prací, což vám pomůže ke snížení spojených rizik. Dobrým příkladem je outsourcování designových prací. Jejich outsourcování na crowdsourcovém portálu, jakým je třeba Designhill/Easytask dává designové agentuře, brand managementové firmě apod. volnost se soustředit na jiné hlavní aktivity v jejich podnikání. Kromě snížení nákladů vás outsourcing ochrání před jakýmikoliv spory o autorských právech týkající se designové práce.

  5. Organizace času: Mnoho podniků po celém světě se spoléhá na outsourcing díky možnostem organizace času, který poskytuje. Místo placení zaměstnanců na plný úvazek vám outsourcing dovolí platit přijatelné hodinové mzdy či fixní mzdy za určité úkony. Outsourcing vám většinou ušetří 60% režijních nákladů. Například outsourcování práce na designu loga na crowdsourcingovém portálu jako Designhill/Easytask vás může stát pouhých 199 $/5 000 Kč, což je o dost méně, než si účtuje většina profesionálů.

Tak tady máte naše důvody, proč věříme, že je outsourcing největší growth hack pro rok 2016. Jsme si jistí, že se trend outsourcingu uchytí, rozvine a přežije všechny ostatní growth hack strategie v letošním roce. Outsourcing vám pomůže k výrazným úsporám a růstu vašeho podnikání! Na zdraví, na větší úspory, více možností a zcela nové příležitosti v roce 2016! Nechť tento rok uvidíme větší a lepší věci!

Pokud jste grafické studio, webhostingová firma, designové studio, tiskárna, firemní poradenství, reklamní agentura, marketingová firma nebo dokonce malý podnik či nový startup, zkuste být v roce 2016 efektivní a vynalézaví.

Založte nový projekt outsourcingu grafického designu již nyní a snižte své provozní a režijní náklady až o 10-15 %, aniž byste se museli prozradit, že byla práce outsourcována.

Přeloženo z anglického Why Outsourcing is the Biggest Growth Hack for 2016 od Saumya Raghav