Top 8 věcí, které můžete při přípravě na veletrh delegovat jiným | Easytask

Top 8 věcí, které můžete při přípravě na veletrh delegovat jiným

Datum přidání: 07.03.2016

Kategorie: Outsourcing

Zase to necháváte na poslední chvíli? Kolegové nemají čas, nestihnou vám připravit to, co potřebujete, a vy riskujete, že na letošní veletrh opět půjdete připraveni pouze napůl. Tak to konečně změňte!

Bůhví proč se firmy nikdy nepoučí. Deadline veletrhu se kvapem blíží a vy jako zodpovědná osoba se ujišťujete, že měsíc přece bude stačit. A on nebude. Tak jako loni, předloni, atd.

Sami ale nemáte čas věci na veletrh zařídit, maximálně jen ty nejdůležitější. A byla by obrovská škoda nevyužít plného potenciálu, který veletrhy vaší firmě nabízí. Proto jsme pro vás sepsali 8 věcí, které vám na veletrh připraví někdo jiný.

 

1. Vizitky

Na veletrhu lítají vizitky z ruky do ruky raketovým tempem. A co to znamená? Že ty fádní zapadnou a nikdo se k nim nikdy nevrátí. Máte deset let starý design, co na každém ročníku veletrhů recyklujete? Tak to se s dobrými výsledky rozlučte. Nechte si udělat originální vizitky, které mezi těmi ostatními vyniknou.

2. Design stánku

Za "flek" na výstavišti platíte nehorázné peníze. Není škoda na veletrh přijít s fádním stánkem a zařadit se do fronty šedých myší z Pavilonu C? Šikovný grafik si s vašim stánkem pohraje a vyladí vám ho tak, že se lidé budou zastavovat a žasnout, i kdyby nechtěli. Pak už je jen na vás, zdali s nimi uděláte byznys.

Už víte, co poptat? Tak do toho.

3. Kontakty na ostatní vystavovatele

Partnerství dvou vystavovatelů na jednom veletrhu může oběma přinést neskutečný užitek. Těžko ale takové partnerství uzavřete, pokud nevíte, kdo s vámi na veletrhu bude. Zadejte virtuální asistence, ať vám vyjede seznam vystavujících firem a osloví ty nejlepší s nabídkou spolupráce. Výsledky zaručeny.

4. Tiskoviny

Propagační leták nebo brožura se vám na veletrzích určitě někdy do rukou dostala. Sami víte, že kvalitně provedená tiskovina zaujmout dokáže. Co ty vaše? Jsou zajímavé? Není na čase je vylepšit?

5. Překlady

Máte své propagační materiály ve všech jazycích, které jsou na veletrhu používány? A máte je alespoň v těch nejčastějších, jako jsou angličtina, němčina, ruština či čínština? Není nic horšího, než zahraniční zájemce o vaše služby, kterému nemůžete dát podklady v jazyce, kterému by rozuměl. Nechte si podklady špičkově přeložit, ať působíte jako profesionál, kterým jste.

6. Mobilní aplikace

Jezdíte na veletrhy představovat své zboží? Vysvětlovat každému návštěvníkovi zvlášť, jak váš produkt funguje, to je hodně úsilí za málo užitku. Co takhle si nechat vytvořit mobilní aplikaci, která by vizuálně ukázala fungování vašeho produktu? Taková zkušenost pro něj bude mnohem stravitelnější a vy tak snáze svůj produkt prodáte. 

7. One-page weby

Nejste fanda vizitek? Vytvořte si jednostránkový web, kde budete sbírat maily návštěvníků vašeho stánku, kteří chtějí po veletrhu následný follow-up. Řešení je to moderní a za pár korun.

8. Videospoty

Máte v rámci stánku i televizi, kde přehráváte videa o vaší firmě a produktech? Zajistěte, že jsou videa aktuální a nepřipomínají neslavné výukové dokumenty biologie, které vám učitelé přehrávali na střední škole. Špičková prezentace v rámci videa zanechá na návštěvnících dojem a budou si vás pamatovat (narozdíl od konkurence).

Buďte na letošních veletrzích top vystavovatel. Nenechte to zase na poslední chvíli.