Často kladené otázky (FAQ) | Easytask

Často kladené otázky (FAQ)

Co je to Easytask?

Easytask je online tržiště, na kterém se střetává poptávka a nabídka z oblasti činností realizovatelných na počítači. Pokud potřebujete pomoci s realizací poptávek nebo naopak hledáte zakázky, Easytask je přesně pro vás.

Co dělat, když si s něčím nevím rady?

Pokud si nevíte rady a nenalezli jste odpověď v této sekci, ozvěte se nám. Problémy můžete řešit pomocí živého chatu, který bývá k dispozici téměř vždy. Pokud není k dispozici živý chat, napište nám e-mail na podpora@easytask.cz a v akutních případech volejte na telefonní čísla v sekci Kontakty.

Jaké činnosti na Easytasku najdu?

Easytask je určen hlavně pro projektové práce v administrativě, marketingu, IT, zákaznickém servisu či kreativě. Naopak zde nenaleznete poptávky typu „Koupím 2 tuny cementu“ apod. Easytask je zaměřen na služby.

Je Easytask zpoplatněný?

Registrace i používání Easytasku je zdarma, ať už využíváte Easytask jako zadavatel či dodavatel. Za zprostředkování zakázky si Easytask bere provizi. Více v sekci Ceny.

Kdo zajišťuje serióznost zadavatelů a dodavatelů služeb?

Zadavatele i dodavatele pravidelně prověřuje náš tým. Serióznost se také odvíjí od jednotlivých hodnocení, která udělují samotní uživatelé Easytasku na základě zkušeností se spoluprácí s daným člověkem. Speciálně označení jsou pak ověření dodavatelé.

V čem je Easytask lepší než jiné poptávkové servery?

Easytask je nástroj, který výrazně zjednodušuje realizaci online projektů. Jeho největší přednosti jsou:

  • Garance jistoty - pokud dostanete nekvalitní výstup, vracíme peníze.
  • Rychlost - první dodavatelé se na vaši poptávku přihlásí běžně už do několika minut
  • Přehlednost - všechny dodavatele máte na jednom místě a můžete je hromadně kontaktovat
  • Podpora - jsme k dispozici takřka 24/7 a poradíme vám s jakýmkoliv problémem

Kdo může být dodavatelem a hlásit se na vložené poptávky?

Dodavatelem se může stát každý, kdo disponuje IČ a rozumí svému oboru. Nekvalitní dodavatele či dodavatelé bez IČ mažeme.

Proč nevidím výpis poptávek v nabídce?

V Easytasku se zobrazuje obsah podle toho, jestli jste nebo nejste dodavatelem.

 

Pokud se dodavatelem stanete, objeví se Vám v horní liště pole Najít zakázku ​​​​a budete si tak moct prohlížet vložené poptávky.

 

Dodavatelem se stanete po kliknutí na pole Stát se dodavatelem v sekci Můj profil.

 

Jak se mohu stát dodavatelem a získávat poptávky na svůj e-mail?

Stačí se registrovat a vyplnit svůj profil v sekci Můj profil. Dále kliknete na pole Stát se dodavatelem.

Pro získávání poptávek na svůj e-mail si následně nezapomeňte vyplnit Kategorie. Na nové poptávky z vybraných kategorií vás upozorníme e-mailem.

 

Kde si můžu nastavit četnost zasílání upozornění na nové zakázky?

Po rozbalení nabídky u svého jména v pravé části obrazovky vyberte sekci Nastavení emailových upozornění.

Co je to certifikace?

Certifikovaný dodavatel má speciální status oproti normálnímu dodavateli. Výhodou je, že certifikaci lze postřehnout na první pohled a váš profil je tak atraktivnější pro zadavatele. Certifikovaný dodavatel je záruka kvalitně odvedené práce. Zisk certifikace je podmíněn velmi přísnými kritérii a certifikace je skutečnou výsadou.

Od certifikovaného dodavatele můžete čekat kvalitně odvedenou práci, profesionální komunikaci, dodržování dohod a flexibilní řešení případných problémů.

Jak získám certifikaci?

Pouze několik málo profilů od nás obdrželo certifikaci. Pokud si přejete získat certifikaci ověřeného dodavatele, musíte splňovat níže uvedená kritéria:

Kritéria

  1. Kvalitně vyplněný profil
  2. Dohledatelné pozitivní reference (např. hodnocení na Easytasku)
  3. Alespoň 10 odpracovaných zakázek na Easytasku

 

Pokud tyto kritéria splňujete, neváhejte nás kontaktovat a my se s Vámi spojíme.

Můžu být dodavatelem i zadavatelem zároveň?

Ano, můžete. V tom je další výhoda našeho systému - můžete získávat zakázky a zároveň vyhledávat pomocníky na jejich realizaci.

Jak funguje hodnocení?

Velmi jednoduše, stejně jako například hvězdičkové hodnocení hotelů. Na stupnici od jedné do pěti (1 – nejhorší, 5 – nejlepší) můžete po ukončení spolupráce hodnotit uživatele, který pro vás pracoval nebo který si vás najal.

Jsem dodavatel a dostal jsem neadekvátní hodnocení. Co mám dělat?

Hodnocení uživatelů po skončení realizace zakázky je výhradní právo uživatelů. Pokud však máte pocit, že jste byli ohodnoceni nekvalitně neprávem, obraťte se na nás na emailu podpora@easytask.cz.

Kdo mi zaručí, že dodavatel odvede svoji práci kvalitně?

Easytask garantuje kvalitně dodané služby. Naše dodavatele pravidelně prověřujeme. V případě, že dodavatel nedodá kvalitně odvedenou práci, vrátíme vám peníze.

Spory mezi uživateli řeší ombudsman Easytasku. Pokud dojde k dodání nekvalitních služeb, neprodleně kontaktujte ombudsmana.

Ombudsman řeší pouze problémy, které se týkají poptávky, která je realizována PŘÍMO V EASYTASKU (tj. najatý dodavatel a u klasických poptávek zaplaceno předem).

Jaký je rozdíl mezi uzavřenou a otevřenou poptávkou?

Otevřená poptávka je taková, na kterou ještě nebyl vybrán žádný dodavatel. Zobrazuje se v seznamu dostupných poptávek.

Uzavřená poptávka je taková, na kterou už se nemohou přihlásit noví dodavatelé a tím pádem se nezobrazuje v seznamu poptávek.

Jak dlouho zůstane poptávka otevřená?

O tom rozhodujete v první řadě vy. Pokud se rozhodnete poptávku uzavřít po prvním dni, je to na vás. Aby se v systému nehromadily poptávky, využíváme tzv. systém expirace poptávek. Každá otevřená poptávka tak vyprší do 30 dnů po jejím vložení, pokud na poptávku nebyl nikdo najmut. V takovém případě poptávka neexspiruje.

Kolik můžu vložit poptávek?

Poptávek můžete vložit libovolné množství.

Jak funguje placení za poptávky?

Za poptávky se v Easytasku platí standardně předem platební kartou.

V režimu ET4B (Easytask for Business) poskytujeme našim klientům možnost platit vždy zpětně za minulý měsíc na jednu souhrnou fakturu.

Dodavatele vyplatíme až v momentě, kdy nám k tomu dáte pokyn (odsouhlasení výstupu, odsouhlasení částky k fakturaci v ET4B).

Nejsem spokojen s prací dodavatele, co mám dělat?

Ozvěte se na podpora@easytask.cz Ombudsmanovi a uveďte důvody vaší reklamace. Reklamaci posoudí nezávislý Ombudsman.

Je Easytask zpoplatněný?

Registrace i používání Easytasku je zdarma, ať už využíváte Easytask jako zadavatel či dodavatel.

Chci být upozorňován na poptávky z určité kategorie, kolik to stojí?

Upozorňování na poptávky z kategorie, ve které působíte, je zcela zdarma. V nastavení profilu si vyberete, v jakých kategoriích chcete působit a můžete si upravit i frekvenci upozorňování.

Platím něco Easytasku za zprostředkování spolupráce?

Ano, u poptávek v režimu Easytask for Business si Easytask účtuje 15 % z celkové ceny poptávky. U ostatních poptávek je provize ve výši 20 %.

Zmizelo mi veškeré nastavení profilu! Jak je to možné?

Nebojte se, nic nikam nezmizelo. Tento problém nastává v případě, že se zaregistrujete pomocí e-mailu a poté se přihlašujete pomocí sociálních sítí. Pokud jste se registrovali pod jiným e-mailem, než který používáte na sociálních sítích, vytvoří se vám profil nový – navázaný na e-mail, který používáte na Facebooku nebo LinkedIn.

Pro předcházení tohoto problému se přihlašujte pod registrovaným e-mailem nebo nám napište a my vám účet propojíme přímo se sociální sítí.

Něco mi nefunguje, co mám dělat?

Pokud narazíte na jakýkoliv problém, neprodleně nás prosím kontaktujte na e-mail podpora@easytask.cz. Naše technická podpora se pokusí váš problém vyřešit v rekordním čase a o stavu problému vás bude informovat.

Dostávám z Easytasku hodně e-mailů. Dá se to omezit?

Samozřejmě. Nemáme rádi spam, proto jsme uživatelům umožnili nastavit si, na co chtějí být upozorňování a jak často. Ve svém profilu najdete záložku Nastavení e-mailových upozornění, kde si můžete nastavit frekvenci nejčastějších e-mailů.

Pozn.: Některé e-maily omezit či vypnout nelze. Jedná se o e-maily potřebné k uzavření spolupráce, e-maily upozorňující na nevyplněný profil, emaily ohlašující expiraci projektů a další. Jedná se o transakční e-maily, nikoliv obchodní sdělení.

Proč si nemohu vypnout některé e-maily?

E-maily, které jsou důležité pro zdárné uspokojení poptávky, nelze vypnout už jen kvůli jejich podstatě. Bez nich by celý proces nemohl být dokončen. V těchto e-mailech však nenajdete žádná obchodní sdělení, pouze upozornění na nějakou akci, kterou jste v Easytasku vykonali anebo se vás přímo týká.

Mám návrh na zlepšení / připomínku, kam s ní?

Za každý návrh a připomínku děkujeme, díky nim systém neustále vylepšujeme. Můžete je odeslat přímo na e-mail podpora@easytask.cz, nebo využít náš kontaktní formulář. Odpověď se snažíme poskytnout co nejdříve.