Easytask for Business | Easytask

Rádi u nás poptáváte? Maximálně vám to usnadníme!

Představujeme Easytask for Business

Nachystali jsme pro vás - naše aktivní zadavatele poptávek - funkci, kterou oceníte. Díky ní můžete poptávat jako o život a fakturaci hodit za hlavu. Uděláme vše za vás. Přečtěte si, co jsme firemním zákazníkům a živnostníkům nachystali za lahůdku. Zdarma.

 

Jedna souhrnná faktura za všechny vaše projekty měsíčně

Sjednotíme všechny vaše projekty na jednu souhrnnou fakturu měsíčně. Nemusíte řešit každého dodavatele zvlášť, uděláme to za vás. Všechny dodavatele s vaším souhlasem vyplatíme a vám vystavíme souhrnnou fakturu za tuto částku. Vždy jen 1x měsíčně.

 

Přednostní zobrazení poptávek

Poptávky poptávané z Easytask for Business jsou v přehledu zvýrazněny a umístěny na vrchních pozicích. Jsou tak ihned vidět a upoutají pozornost největšího množství dodavatelů.

 

Zákaznická super-péče

Výborným zákaznickým servisem jsme proslulí. O účty Easytask for Business pečujeme s ještě větším úsilím. Případné spory a reklamace řešíme ihned a maximálně prozákaznicky. 

 

Kdo už Easytask for Business používá

 

Podrobnější informace o službě

Kdo může Easytask for Business používat a za kolik

Easytask for Business mohou využít subjekty s IČ. Pokud již účet v Easytasku máte, není třeba zakládat nový. Celá služba je kompletně zdarma. 

Účtujeme si 15 % z odměny dodavatele. Tzn. pokud schválíte částku 1000 Kč, zaplatíte 1000 Kč a dodavateli vyplatíme 850 Kč.

Fakturace a další členové týmu

Za všechny služby poptané prostřednictvím Easytasku vystavíme měsíčně pouze 1 fakturu. Do jednoho účti je možné přizvat své kolegy/zaměstnance. Sdílet účet můžete i s kolegy, kteří nejsou v Easytasku zaregistrovaní. Přizvete je e-mailem. Všechny zrealizované poptávky vás i vašich kolegů zahrneme také do jediné měsíční faktury. 

K vystavené faktuře je vždy připočteno DPH v sazbě 21 %. Faktury vystavuje společnost LMC s. r. o.

Schvalování výše částek oznamených dodavatelem

Na pravidelné měsíční faktuře se nacházejí pouze schválené částky. Schválit určitou částku (transakci) může pouze ten člen účtu, který poptávku vložil. 

Schvaluje se vždy částka, kterou dodavatel pracující na dané poptávce do systému oznámí. Schválení částky je možné udělat jedním kliknutím z e-mailu či přímo v systému. 

Reklamace rozporných částek

Pokud je dodavatelem oznámená částka v rozporu s vaší domluvou, máte 7 dní na reklamaci této částky. Pokud je částka reklamována, neobjeví se v žádném případě na žádné faktuře až do vyřešení reklamace. Případné reklamace řeší Ombudsman Michael Illa.

V případě, že částka není do 7 dnů od jejího oznámení rozporována, ji považujeme za schválenou.

Vlastní skupiny dodavatelů

Všichni členové jednoho účtu mohou vytvářet své vlastní skupiny dodavatelů. Každý člen může následně vložit poptávku viditelnou pouze pro tuto skupinu. Můžete tak oslovit pouze určité dodavatele, které sami určíte. Ostatní dodavatelé poptávku neuvidí. 

Podpora

Účtům Easytask for Business je poskytována přednostní podpora při řešení dotazů, reklamací i technických problémů. 

Garant služby

Máte-li k této službě další dotazy, kontaktujte garanta Easytask for Business Michaela Illu na michael.illa@ef1.cz či +420 728 397 014.